مینویسم برای قاصدکم... - یک نفس عمیــــــــــق EmamHadi
سفارش تبلیغ
صبا ویژن































یک نفس عمیــــــــــق

سلام به همه ی دوستان پارسی بلاگی خودم

طاعات و نماز و روزه هاتون قبول باشه...

دلم برای پارسی بلاگ خییییلی تنگ شده بود... ولی از اونجاییکه مادر شدن تحول بزرگی در زندگی هر زنی هستش... مخصوصا اگه یهویی باشه و غیر منتظره... مدتی طول کشید تا خودمو جمع و جور کنم.... بعدش هم شروع کردم به نوشتن وبلاگی برای دخترم.. بنام: همه ی دنیای نفیـــــــس

دخترم انشاله یک ماه دیگه بدنیا میاد... دعا کنید برامون... توی این ماه عزیز... به هردومون...

نی نی دخمل ناز خوابیده دختر بچه کوشکل و دوست داشتنی

 



نوشته شده در چهارشنبه 93/4/18ساعت 9:22 صبح توسط ✿ نفیس ✿ نظرات ( )

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015

آخرین مطالب

پرنسس کوچولوی صورتی من
مینویسم برای قاصدکم...
چ حس خوبیه... حس مادر شدن...
...... 92.8.29 ......
یه خورجین حرف دل! + سینماگراف های زیبا
کافی است انار دلت ترک بخورد ...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : TopBloger.com